tirsdag 3. februar 2015

Bursdagskort

Hei!

Ja nå er det jammen lenge siden eg har vært aktiv her inne. Nå har eg så smått begynt å få litt lyst til å være litt kreativ igjen. Hadde heilt mista interessen for hobbyen min. Håper nå at eg kan få til å skape litt meir i tida framover, var moro å komme i gang igjen.
Denne gangen har eg laga et litt vinterlig kort. Med dette kortet så er eg med i utfordring # 63 hos Copic Marker Norge (Alt er lov).


Her har eg brukt et digistempel fra  Mo`s Digital Pencil fargelagt med copic. Fargene som eg har brukt er:


Hud: E11-E21-E50   Kinn: E93
Jakke/Sko: B21-B23-B24

Lue: R24-R27-R29 Skygge: W4
Skjerf/votter:  YR02-YR04-YR07-W4
Bukse: E51-E53-E55
Kjelke: E31-E33-E35-E39
Himmel: B000-B01

Mønsterpapiret er i fra Maja Design og heter Vintage Frost Basics, 17th of December.
Pynta med litt glitter rundt motivet  og på stjernene. Har ellers brukt Spellbinderdies til motivet, og
halvperler.






Tekststempelet inni kortet er i fra: Kreativ Hobby

5 kommentarer:

  1. Hei Linda! :) Så nydelig et bursdagskort! Jeg gleder meg også til neste treff :) *Klem fra Inger*

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å se nytt her igjen! Du har visst hatt en lang tørke, jammen godt det gikk over :) For et herlig vinterlig kort! Lekkert fargelagt!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Så nydelig bursdagskort <3 Hærlig motiv og flott fargelegging :-) Takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN og lykke til!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og herlig motiv.
    Så fint fargelagt.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og vakkert fargelagt motiv. Kjempeflott bakgrunn! Takk for at du deltar i utfordringen hos CMN! Lykke til! klem, Elizabeth

    SvarSlett