mandag 18. april 2016

Hurra for deg og Gratulerer

Koser meg med å lage kort om dagen.Med dette kortet melder eg meg på 
utfordring #76-Rødt uten jul hos Copic Marker Norge.
Motivet har eg ingen aning på, har fått det av ei venninne.

Men her er i alle fall fargene eg har brukt:

Hud E21 - E51 - E50 - E93
Hår, belte og halsbånd. E39 - E35 - E31
Bukse: R29 - R27 - R24 - W4
T-skjorte og sko: BV02 - BV20 - BV000
Topp: B01 - B00 - B0000
Briller: B00 - B0000

Tekststempel: Nort Star Design
Mønsterpapir: Webster's pages (Panduro)
Martha Stewart punch, stjernedies i fra memory box, halvperler
og en blomst som pynt.


Inni kortet har eg laga ei lita lomme til å legge oppi en liten ting,
en sjokolade, te påser eller noko annet godt.
Tekststempel: Kreativ Hobby



Så har eg laga et heilt enkelt og raskt kort.
Stempelmotiv: Penny Black.
Litt halvperler til pynt.
Synes det var litt kjedelig med bare kvit bakgrunn,
så derfor brukte eg en stensil og tegna opp en mur.
(Hva syns dere om det?)
Hurra for deg stempel: Nort Star Design




Tekststempelet inni: Kreativ Hobby

4 kommentarer:

  1. Kjempefine kort begge to:) Herlig rødt og fargerikt:)
    Og det andre blomsterkortet ble flott med opptegna murstein,
    ha en fine mandagskveld, klem Bente:)

    SvarSlett
  2. 2 flotte kort! Stilig med rødt, det brukes altfor sjelden utenom til jul.
    Kortet med blomsten var også veldig stilig. Likte godt bakgrunnen du har tegnet!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Så vakkert med rødt kort , flotte detaljer og herligt motiv. Kort nr 2 likte jeg og , elegant i oppsettet. Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Så mye fint du har laget siden sist :) kjempestilig det røde kortet, og kort nr 2 var så fint med den murstein bakgrunnen :)
    Ha en fin helg :) Klem fra Henriette

    SvarSlett