søndag 5. mai 2013

Til Dåpsbarnet





Denne gangen har eg laga et kort til dåpsbarnet. Tenkte først at eg ikkje kunne bruke 
dette stempelet men så fant eg ut at jo det passer jo forsåvidt bra.
(kanskje det er litt utenom det vanlige?)
Stempelet som eg har brukt er fra Nelly Snellen og det er fargelagt med Copic Sketch markers.
Mønsterpapir fra heidi grace (Baby Girl/Buggy). Dette har eg tørrembossa.
Tekststempel fra Stempelglede. Pynta med blomster, halvperler, hjerte og sløyfeband.
Med dette kortet så er eg med i Baby konkurranse i bloggen til Bikuben.

Her på sørlandet har det vært ein nydelig dag og faktisk ganske bra temperatur. (ca. 15 grader)
Ha ein fin søndagskveld. :)


4 kommentarer:

  1. For et koselig dåpskort! Jeg synes det er kjempefint med litt utradisjonelle motiv, jeg er bare ikke noe flink til å bruke det selv. Men det funker jo så bra! Så lurt å embosse mønsterarket! Enda en ting jeg aldri tenker på. Her er det mange gode tips jeg må huske :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Så flott dåpskort og flott fargelagt motiv. Likte ideen omn tørrembrossing,
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Dette var et utrolig søtt dåpskort!
    Takk for at du har delt bildet vårt og for at du blir med i Papirdesigns bloghop.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  4. Det var et utrolig vakkert babykort! Takk for at du deltar hos Bikuben sin utfordring! :D

    SvarSlett