lørdag 5. mars 2016

Årets første julekort

Hei!
Endelig så er eg litt i gang igjen etter en veeeldig lang tørke. 
Med dette kortet så er eg med i utfordring # 74 hos Copic marker Norge
der temaet er bruk av dies.

Her på dette kortet har eg brukt restepapir og motivet er fargelagt med copic.
Bamse: E35, E33, E31
Pakker: B26, B23, B21 - BV04, BV01, BV000
Pakkelapp: B26, B23, B21
Sløyfer på pakker: R29, R27, R24
Sløyfe på bamse: G24, G03, G00
Stempelmotivet er i fra Stampavie.
Diesen med huller i er i fra Martha Stewart, den store snøkrystallen
er eg usikker på. Dei små stjernene er en stjernepunch.
Tekststempel utenpå: North Star Stamps

Stempel inni:Kort & Godt

4 kommentarer:

  1. Flott julekort og kjekt å se deg tilbake
    i bloggverden, klem Bente:)

    SvarSlett
  2. For et nydelig julekort, masse flotte dies og et skjønt motiv!
    Takk for at du deltar hos CMN, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Jeg er så glad i julekort! Fin kombinasjon av bakgrunnspapirene og supre dies! Takk for at du er med i månedsutfordringen hos CMN!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig å se deg tilbake og i gang igjen! Dette var et kjempeflott julekort! Så flink du er til å fargelegge!
    klem Unni

    SvarSlett