torsdag 31. mars 2016

Konfirmant

Hei!
Denne gangen blei det et enkelt konfirmasjonskort. Malen til 
dette kortet fant eg i Ett Trykk nr. 4/2015, laga av Jill Hansen.
Ønsker dere alle en fin torsdag.

 Til sløyfa i toppen hadde ho brukt Magnolia Doo Hickey dies,
men her måtte eg bare improvisere og lage ei på frihånd.
Her har eg og brukt bling og knapper.
Størrelsen på kortet er 14x21 cm.
Her på innsida har eg laga to lommer på sidene til og evnt. 
legge penger i. (ser det ikkje så godt siden alt er svart). 
På baksida har eg laga et lite rom som eg har putta nedi en tag 
til å skrive på. Teksten er i fra North Star Design og Engros.

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort til konfirmanten:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig konfirmasjonskort! Så fint med prikkete kartong!
    klem Unni

    SvarSlett